niedziela, 23 marca 2014

Nowości w mojej kosmetyczce: Pomadki i lakiery Rimmel. New In: Rimmel Lippies and Nailpolishes Haul.




Lakier/Nailpolish: 703 Rock N Roll (Salon Pro Rimmel). Torebka/Bag: Zara. Zegarek/Watch: Tommy Hilfiger.


Witajcie :-)

Na koniec tygodnia przygotowałam krótki post o kosmetykach Rimmel, które ostatnio wzbogaciły moją kolekcję. Przyznaję, nie był to planowany zakup, ale okazało się, że bardzo udany.

Buszując po półkach z makijażem, natrafiłam na pomadki do ust Lasting Finish by Kate, z których wybrałam dwa odcienie: 101 (delikatny "różany" nude) i 102 (nieco bardziej jaskrawy). Szminki mają matowe wykończenie i bardzo intensywne kolory. Dodatkowym atutem są eleganckie czerwone opakowania z podpisem Kate i charakterystyczną dla Rimmel królewską koroną. Obawiałam się, że tak mocno kryjące pomadki mogą wysuszać usta, ale na szczęście nie zauważyłam takiego efektu. Ponadto, skuszona promocją, kupiłam także dwa lakiery do paznokci Salon Pro Rimmel w kolorach 702 Simply Sizzling i 703 Rock N Roll. Mam już cztery lakiery z tej kolekcji i naprawdę je polecam - formuła z dodatkiem lycry sprawia, że dają one efekt profesjonalnego manikiuru.

A czy Wam też często zdarzają się takie niespodziewane zakupy? Jakie nowe produkty odkryłyście ostatnio? :-)


Hello Everyone :-)

I have a quick drugstore haul for you today, featuring some Rimmel goodies I picked up this week. I admit it was a completely impulse purchase but I'm really happy with all I got.

Rummaging through the shelves filled with make-up, I found some lipsticks from the Lasting Finish by Kate collection. I chose two shades: 101 (lovely rosy nude) and 102 (true pink). They have a matte finish and extremely intense colours. Another plus is the pretty packaging with a Kate's signature and a crown characteristic for the brand. I was a bit afraid that such highly pigmented product may dry out my lips but fortunately I haven't noticed such an effect. What is more, tempted by a promotion, I bought two Salon Pro nailpolishes also by Rimmel in the colour 702 Simply Sizzling and 703 Rock N Roll. I have four of these already and I definitely recommend giving them a try - their special formula with lycra makes it possible to easily achive that professional manicure effect at home.

And you, do you make such impulse purchases sometimes? What new products have you discovered lately? :-)


Instagram

6 komentarzy:

  1. No, znowu pieknych zakupow dokonalas. Lakiery, ktore sa z lycra podobno super kryja i wystarcza raz pomalowac nim paznokcie i pieknie wygladaja. Musze wyprobowac, dziekuje za polecenie. Pomadki tez, jeszcze tej firmy nie mialam, tylko roz, ktory okazal sie bardzo dobry!! Pozdrawiam serdecznie :):) I zapraszam:

    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten czerwony lakier i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusisz strasznie, bo do dokładnie moja kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. The lippies look incredible!! LOVE that shade of pink! Bubblegum!
    kisses
    xoBeckerman Girls

    www.BeckermanBlog.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam pomadki z rimella za ich konsystencje orz trwałość :) Bardzo ładne kolorki sobie wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń